onsdag den 12. juli 2017

Tante Grøn´s skønne Garden Party


Staudestedet var der også begge dage med salg af lækre planter.





Jeg havde fornøjelsen af at dekorerer lysthuset, der var indkranset af roser der havde den skønneste duft.


Jeg kan lige forestille mig hvor eventyrligt det må være, for sådan nogle små størrelser, at rende rundt i haven.







Det var sådan nogle hyggelige dage i Tante Grøn´s  have.
Glade havefolk og god stemning.
Mange var rigtig gode til at sætte sig og nyde have med en kop kaffe m.m.
Og begge dage havde jeg Blomsterstylinger, og jeg har fået lov til at dele billeder med jer, af dem der blev stylet.
Jytte havde travlt med at signere hendes havebøger :)


Og der var også små modeller :)
mere om dem senere ....


4 kommentarer:

Sussi.Sussinghurst sagde ...

Ej det ser ud som noget fra et eventyr - smukt smukt

Sussi.Sussinghurst sagde ...

..og hvor er det forresten et godt billede af Tanten du har taget

Ineke Original sagde ...

What a wonderful pictures!!! Just love this!
greetings from Holland,
with love,
Ineke

TANTE GRØN sagde ...

Kære Iben.

Hvor ville jeg gerne "lege" noget mere med dig og blomster. Hvor kunne det svære sjovt at lave et tema og så give den fuld gas.

TUSIND tak fordi du orkede at tage den lange tur til Flade to dage i træk og drysse dit stjernestøv ud over os alle.

Kæmpeknogleknuserkram